T.C.
ADANA VALİLİĞİ
Adana İl Sağlık Müdürlüğü
Yüreğir Devlet Hastanesi | | | |
| Sayı : | | | |
| | | |
| | | | |
| | |
Konu:Fiyat Teklifi | | |
| | |
| | |
Hastanemizin ihtiyacı olan 3 kalem Tek Kullanımlık Steril Genel Cerrahi Örtüsü Seti, Cerrahi Önlük Ve Alet Masa Örtüsü Alımı işi satın alınacaktır. İlgilendiğiniz takdirde K.D.V. hariç fiyat teklifi göndermenizi, teklifinizde teslimat süresinin de bildirilmesini arz/rica ederim. | | | |
| 10.06.2020 MUSTAFA ŞİMŞEK DOĞRUDAN TEMİN | | | |
| | | |
| | |
İHTİYAÇ LİSTESİ | | |
| |
| S.No | MALZEME ADI | Miktarı | Birimi | Birim Fiyatı | Toplam Tutar | | |
1 | GENEL CERRAHİ ÖRTÜSÜ SETİ DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) | 300 | Adet | | | |
2 | CERRAHİ ÖNLÜK STERİL DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK)-L | 1500 | Adet | | | |
3 | ALET MASA ÖRTÜSÜ ORTA BOY | 200 | Adet | | | |
| Toplam | | |
| |
| Dikkat Edilecek Hususlar Ve Alım Şartları | |
Son Teklif Verme Tarihi:15.06.2020 Saat:09:00 | |
| |
| 1-Teklif edilen Fiyat KDV hariç olacaktır.
2- Mal/ Hizmet ve Yapım işlerinde gerekli tüm nakliye işlemleri yüklenici firma tarafınfan karşılanacaktır.
3- Alıma Hile, desise, vait, tehdit, nüfuz kullanma suretiyle fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı KİK Kanununun ilgili hükümleri uygulanacaktır.
4-Malzeme tesliminde teklifte belirtilen kalite ve marka esas alınacak, benzer, muadili vb. Malzemeler kabul edilmeyecektir.
5- Bu mektupla birden fazla malzeme için telif gönderilmiş ise her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak, eksik teklifler degerlendirilmeyecek, degerlendirme tüm malzemenin toplam bedeli üzerinde veya ayrı ayrı yapılacaktır.
6-Verilen süre içerisinde teslim edilmeyen teklifler degerlendirmeye alınmayacaktır.
7-Teklif veren firma yukarıda yazılı tüm şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.
8-Ödeme Zamanı:Fatura muhasebe birimine intikal etmesini müteakip 150 (Yüz Elli) takvim günü içerisinde (Muhasebe biriminin nakit durumuna göre) ödeme yapılacaktır.
9-Tedarikçi firma alımına ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile Sut kodunun belirteçektir.
10-Tedarikçi firma bunların Sut hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur.Geri ödeme kurumu barkod ve Sut kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TITUBB kayıtlarının esas almadığından,hastanemiz idaresi de bu kayıtları esas almayacaktır,anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve Sut kodunun doğru eşleşmediğini tesbit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından tedarikçi firmaya rücu edilecektir.
11-Yüklenici yapılan işe ilişkin hakediş ve alacakalrın idarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına devir veya temlik edemez.Temliknamelerin noterlikçe düzenlenmesi ve idare tarafından istenilen kayıt ve şartları taşıması zorunludur. | | |
Not:1-Mal teslimi ile faturanın birlikte edilmesi (Aynı gün içinde) gerekmektedir.
2-Muayene kabul birimi dışındaki teslimatlarda oluşan sorumluluk ilgili yükleniciye aittir. | | |
FİRMA-KAŞE
İMZA | | |
| | |
| |
YÜREĞİR DEVLET HASTANESİ
Serin Evler Mah.Egebagatur Bulv.No:236 Yüreğir ADANA Tlf:0322 321 57 52Dahili:5545 Fax:0322 322 69 70 e_mail:adanadhs11@saglik.gov.tr | | |